PitaPata Cat tickersPitaPata Cat tickers

23 Ağustos 2011 Salı


seni çok özledim bebeğim

yanımdan ayrılalı onu memlekete bırakalı tam 4 ay oldu ve ara ara gidip görmelerde yetmez oldu. BEBEĞİM SENİ ÇOK ÖZLEDİM. ne kadar doğru bilmiyorum ama küçücük savunmasız bir çocuğu annesi ve babasının yanından ayrımak mutlumuyum hayır hemde hiç ne yaptıklarım ne yapacaklarım umrumda değil ve yine seni göreceğim güne az kaldı evet bebeğim bayram geldi 3 günlük bir tatil sınırlaması ile seni görceğim güne çok az kaldı ne iş umurumda ne de yaşamak sensiz artık bir dakika bile kalmak istemiyorum. bıcır bıcır konuşmalarından uzak o güzel yüzünden uzak kalmak istemiyorum seni yanımdan ayırmamak için sözler versemde yanımda olduğun zamanlarda hiç elini bırakmayacağım desemde yine bir yaz gelecek ve gideceksin tamam belki emin ellerdesin çok şanslısın sana benden daha iyi bakacak bir annem var evet o senin cici annen benim ise hakkını hiç bir zaman ödeyemeyeceğim canım annem hakkını helal et emin ol bu kadar huzur içinde durabilmemi sana borçluyum. evet bebeğim çok az kaldı yanına geleceğim sımsıkı sarılacağım ve oyunlar oynayacağız. ve yine uyuyacağız birlikte seni çok özledim ve bebeğim seni çok seviyorum
annen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder