PitaPata Cat tickersPitaPata Cat tickers

7 Kasım 2009 Cumartesi

annecim ve babacım



Bundan beş ay önce yoktum yanınızda ama şimdi varım annecim babacım sizi çok seviyorum beni sizlerle tanıştırdığınız için teşekkür ederim. Şimdilik bilemiyorum ilerisini ama siz yanımda olduğunuz sürece çok mutlu olacağımdan eminim.

Evet

Bitti annecim 8 aylık serüven sekiz aylık diyorum çünkü sizinle tanışmak için sabırsızlandığımdan erken geldim. gözlerimi dünyaya açtığımda küçücüktüm. miniciktim Babacım büyük ellerinin bir tanesi ile kavrayabiliyordu beni. ama şimdi büyüdüm serpildim annecim sana benzemesende dünyada en çok sevdiğin kişi olan babama okadar çok benziyorum ki şimdi ikitane olduk. Bu aralar biraz huzursuz olsamda uslu bir çocuk olacağım bundan emin olabilirsiniz. (ama ne yapabilirim dişlerim çıkıyo) sizin yediğiniz güzel yemeklerden yemek istiyorum artık.

Mutlu serüveninizin birinci yılında istediğiniz beni yaradandan ve sizlere bir güneş gibi doğdum.

Siz hep çok mutlu olun benide hiç bırakmayın ömürlerimizin sonuna kadar birbirimize muhtacız.


SİZ BENİM HERŞEYİMSİNİZ....


ANNECİM ve BABACIM SİZİ ÇOK SEVİYORUM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder