PitaPata Cat tickersPitaPata Cat tickers

24 Şubat 2011 Perşembe

BU NE SEVGİ AHHHHHHHHHHHHHHH


2005 yılıydı nasıl bir alevle başladıysa bu zamana kadar geldi şimdi mutlu bir yuva bitmeyen bir aşk birde aşk bağlacı ekimimiz var. ne zorluklar ne safsatalar nede kişiler engel olabildi bu aşka sen ve ben vardık artık bebeğim. mutlu olacağımız taaaa en başıdan belliydi ve biz bunu biliyorduk ayrılıklar zor geldi bir tek oda seni görmediğim her saniye yıl oluyordu ve söz verme zamanı gelmişti sen bana evet dedin ve ben sana evet dedim. 2008 in tam ortasıydı. ne güzel bir yazdı o sene sadece sen vardın gözlerimde ve sen kalacaktın yemin ettim bu sevdaya ve seni çok sevdim öyle çok sevdimki herşeyim oluverdin bir anda.

ve şimdi ekim

bu sevdanın meyvesi, mutlu bir çocuk babasının bakışı annesinin azmiyle tutunuyor hayata küçücük dünyasında bizi anlamaya çalışıyor ama bir gün görecekki anne ve baba olmak nedemekmiş

seni seviyorum bebeğim, seni seviyorum ekimim veee
sizi seviyorum
TUĞBA İPEK

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder