PitaPata Cat tickersPitaPata Cat tickers

28 Şubat 2011 Pazartesi

SI ĞA MI YO RUM ........


Ne ikea nede daha farklı mobilya mağazaları istediğim hiç bir şeyi içermiyor. anlayamadığım bu kadar çok çocuk eşyası nereye sığacak. artık eve yurda sığamıyorum. ne gördüysek almışız. gelen gidende cabası.

Evet Bu yazının ana konusu bu
SI ĞA MI YO RUM

Renk renk eşyalar istemiyorum
göz yoran detaylar istemiyorum
dallı güllü nevresimler istemiyorum
boy hizası eşyalar isteyip istemediğimde kararsızım

peki ben ne istiyorum

araştırmalara göre açık renk eşyalar her yaşta değiştirilebilen temalar ve çocukların boy hizasındaki gereşler çocuk odaları için ideal bir yerleşim şeması oluşturuyor. ama en önemlisi çocuğun karakteri ve yaşama şekli galiba çocuk ev içerisinde ve odada nasıl yaşıyor hareketleri neler en çok neyi kullanıyor. en çok hangi köşesinde vakit geçiriyor. bunu iyi tespitedebilmek

Evet EKim hanım

Ekim çok hareketli bir çocuk. Malum annesi İnşaatcı bu hareket ordan geliyor sanırım. Evin her köşesinde farklı şeyler yapıyor. bunun için şuan onun için bir oda çalışması yapmadık sadece bir oyun parkı yatağı ve gardrobu var. çok fazla kalabalık yerleri sevmiyor. daha çok karıştırabileceği şeyleri (çekmece, dolap içleri)

Ona oda kurarken yapacaklarımı düşünüyorum bir yandanda ama bunun içinde 8 odalı bir malikane gerek galiba(bir oyun odası birde yatak odası)
duvarlarda göz yormayan sticerlar , geniş bir yatak ve içi düzenle döşenecek geniş bir gardrop, daha sonrasınıda ona bırakarak halledebileceğim işler bunlar. umarım mutlu olur

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder